Connect with us

Artists

KREATOR interview (Mille Petrozza)

1

Pho­to by Christoph Voy

“Hate is the virus of the world”

Δεν έχει καμία σημασία πόσες φορές μπορεί να έχεις μιλήσει με τον Mille Petroz­za, ηγέτη, τραγουδιστή και κιθαρίστα των Γερμανών thrash­ers, KREATOR. Πρόκειται για έναν άνθρωπο με δυνατή κι εμπεριστατωμένη άποψη (είτε συμφωνείς, είτε διαφωνείς μαζί του), έναν εξαιρετικό συνομιλητή κι έναν μουσικό που για μία ακόμη φορά, με το πολύ πρόσφατο “Hate uber alles”, καταφέρνει να δημιουργήσει θετικό θόρυβο γύρω από ένα δίσκο. Δεν είναι τυχαίο πως ελάχιστα σχήματα με ιστορία πάνω από 35 χρόνια, έχουν καταφέρει να προσελκύσουν ένα νεανικό κοινό, που τους ακολουθεί φανατικά. Και αυτό είναι το σημείο που οι KREATOR υπερτερούν σε σχέση με τους συνομιλήκους τους. Πολλά είπα όμως, ο Mille λέει περισσότερα και πολύ πιο ενδιαφέροντα, σε μία συνέντευξη, που όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος στο τέλος, ήταν πιο πολύ μία κουβέντα, όπου μας αποκάλυψε και για το νέο τραγούδι που έγραψαν μαζί με τους LAMB OF GOD!!!

Ως KREATOR, υπάρχετε πάνω από 36 χρόνια. Ποιο είναι το μυστικό που σας κρατάει φρέσκους και πεινασμένους για καινούργια μουσική;
Θα έλεγα ότι είναι το πάθος μας για τη μουσική και ο τρόπος που βλέπουμε τους εαυτούς μας στο συγκρότημα. Θέλουμε να κυκλοφορούμε κάτι που να έχει νόημα, όχι κάτι απλά για να το κυκλοφορήσουμε. Αν δεν έχεις κάτι να πεις, μπορείς να το βουλώσεις για λίγο και να περιμένεις για την κατάλληλη στιγμή. Αυτός, νομίζω, ότι είναι και ο λόγος που το χρονικό διάστημα ανάμεσα στις κυκλοφορίες μας αυτόν τον καιρό, είναι λίγο πιο μεγάλο. Μπορεί να κάνουμε 3 με 5 χρόνια να βγάλουμε δίσκους, αλλά η μουσική που περιέχουν, σημαίνει πολλά για εμάς. Παίρνουμε όσο χρόνο χρειαζόμαστε και δεν βιαζόμαστε. Δεν υπάρχει λόγος να βιαζόμαστε.

Νομίζω ότι έχετε κερδίσει αυτό το δικαίωμα μετά από τόσα χρόνια (σ.σ. κουνάει το κεφάλι καταφατικά). Το “Hate uber alles”, είναι μία δήλωση, ένα mot­to. Θέλατε για τίτλο κάτι που να δείχνει τη ζωή όπως είναι σήμερα, αλλά να κλείνει λίγο και το μάτι στο “Flag of hate”;
Χαχαχαχα! Κάνουμε πλήρη κύκλο, έτσι; Για σκέψου το λίγο. Ένα από τα πρώτα κομμάτια που είχαμε γράψει ως TORMENTOR ακόμα, ήταν το “Flag of hate” και τώρα έχουμε το “Hate uber alles”. Το μίσος είναι ένα από τα πιο δυνατά συναισθήματα στη ζωή. Από τη μία υπάρχει η αγάπη, από την άλλη το μίσος. Το μίσος είναι η αιτία όλων των δραμάτων. Σε όλη την ιστορία και την μυθολογία, υπάρχει αγάπη και μίσος. Εμείς, επειδή είμαστε ένα met­al συγκρότημα, επικεντρωνόμαστε στο μίσος. Χαχαχαχαχα.

Και πρέπει να πω ότι είναι πολύ πιο εύκολο να μισείς, παρά να αγαπάς.
Αυτό ακριβώς. Είναι πολύ πιο εύκολο να είσαι εναντίον κάποιας κατάστασης, παρά να σταθείς με όλη σου την ενέργεια και τη δύναμη για κάτι που πιστεύεις. Θα ήταν ψέμα να σου έλεγα ότι εγώ, όταν ήμουν νέος, δεν ήμουν ενάντια σε κάποια πράγματα, δεν ήμουν επαναστάτης κι έλεγα γ@μ@ το ένα και γ@μ@ το άλλο. Τώρα, μετά από τόσα χρόνια, είμαι στη φάση του ότι πρέπει να μαχόμαστε για κάτι κι όχι να είμαστε ενάντια σε όλα. Το “Hate under alles”, είναι μία δήλωση ενάντια στο μίσος, στο τυφλό μίσος, στο hate speech…

…και όλες αυτές τις παθήσεις των social media.
Ακριβώς. Τα social media στις μέρες μας είναι τόσο επιδραστικά, που δέκα χρόνια πριν δεν θα μπορούσαμε καν να σκεφτούμε πόση επιρροή θα είχαν στις ζωές μας. Δεν είναι τυχαίο ότι τα χρησιμοποιούν κατά κόρον οι εταιρίες mar­ket­ing και οι πολιτικοί. Μου θυμίζει το επεισόδιο του “Black mir­ror” που σε κρίνουν για ό,τι κάνεις. Νιώσαμε, λοιπόν, ότι θέλαμε να κάνουμε μία δήλωση, να βγάλουμε ένα δίσκο που να μιλά για την καθημερινή επικοινωνία.

Πάντως πιστεύω ότι ο πιο δυνατός στίχος στο τραγούδι είναι το “Hate is the virus of this world”.
Ναι, είναι, πραγματικά. Αν το καλοσκεφτείς, όντως συνοψίζει όλα όσα λέμε. Έχεις δίκιο.

1

Ύστερα από δύο δίσκους με τον Jens Bogren, αποφάσισες να αναθέσεις την παραγωγή του δίσκου στον Arthur Rizk, ο οποίος παίζει στους ETERNAL CHAMPION. Τι σ’ έκανε να πας σε μία πιο “Under­ground” επιλογή;
Μετά από αυτόν το δίσκο, δεν θα είναι under­ground! (γέλια) Πιστεύω ότι ο Arthur είναι από τους πιο ταλαντούχους παραγωγούς. Δεν με ενδιέφερε αν ήταν γνωστός, παρόλα αυτά, είχε δουλέψει σε μερικά σπουδαία άλμπουμ από τους CAVALERA CONSPIRACY, τους SOULFLY, τους POWER TRIP. Δεν με ενδιάφερε καθόλου αν θα ήταν κάποιος καθιερωμένος παραγωγός ή κάποιος πιο under­ground. Τον συνάντησα στη Philadel­phia κι αμέσως μου έκανε κλικ. Είναι μικρότερος από εμάς, γύρω στα 33, αλλά έχει κάνει το διάβασμά του σε ότι έχει να κάνει με το met­al. Είχαμε τόσες κοινές απόψεις, όχι μόνο σ’ αυτά που γουστάρουμε, αλλά και σε αυτά που ΔΕΝ γουστάρουμε. Ήμασταν στο ίδιο μήκος και γνωρίζαμε πώς ΔΕΝ έπρεπε να ακούγονται οι KREATOR, πώς ΔΕΝ έπρεπε να είναι η παραγωγή μας. Ακούγαμε τραγούδια που μας άρεσαν ταυτόχρονα και όλη αυτή η διαδικασία ήταν ευεργετική για το τελικό αποτέλεσμα, επειδή τακτοποιούσαμε υλικό που δεν θέλαμε και πλησιάζαμε πιο εύκολα στον στόχο μας. Δεν θέλαμε να ακουγόμαστε ακριβώς πάνω στο click, να μην είναι ο ήχος πολύ καθαρός. Θέλαμε να είμαστε “out-of-the-box” και με οργανικό ήχο, χωρίς να ακουγόμαστε old school με την έννοια του «παλιακού».

Μοντέρνος και old school την ίδια στιγμή.
Αυτό ήταν ακριβώς αυτό που θέλαμε να κάνουμε.

Είχατε κυκλοφορήσει το stand-alone sin­gle, “666 – world divid­ed”, με παραγωγό τον Andy Sneap. Γιατί δεν δουλέψατε μαζί του και στο δίσκο; Σκεφτήκατε ποτέ να βάλετε αυτό το τραγούδι στο δίσκο;
Ναι, το σκεφτήκαμε, αλλά βλέπαμε το “Hate uber alles” σαν ένα σύνολο τραγουδιών και δεν ταίριαζε σε καμία περίπτωση. Μας αρέσει πολύ το τραγούδι, το παίζουμε live και θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα τραγούδια των KREATOR, αλλά δεν ταίριαζε.

Η συνεργασία σας με τον Andy Sneap ήταν one-off για το sin­gle;
Με τον Andy είμαστε και θα είμαστε φίλοι. Έχουμε κάνει δύο στούντιο δίσκους κι ένα live, μαζί, και πάντα έχω την καλύτερη άποψη για τη δουλειά του. Από τη μία όμως δεν ταίριαζαν οι χρόνοι μας και από την άλλη ήθελα να δουλέψουμε με τον Arthur, να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό και ήταν μία σωστή επιλογή, πιστεύω.

Μία περίεργη σύμπτωση, είναι ότι από το “Out­cast” και μετά, στις σπάνιες περιπτώσεις που αλλάζετε μέλος, κανείς δεν είναι Γερμανός. Από τον Tom­my Vet­ter­li, τον Sami Yli-Sirnio και τώρα τον Fred Lecler­cq. Μήπως έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι οι KREATOR δεν είναι πλέον μία αυστηρά Γερμανική thrash met­al μπάντα, με την έννοια της δεκαετίας του ’80;
Η εθνικότητα δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό που θέλω, είναι να επιλέξω το καλύτερο δυνατό μέλος. Σκέφτεσαι ποιος είναι φίλος μας, ο πιο κατάλληλος και ο καλύτερος παίχτης που γνωρίζουμε. Ο πρώτος που σκεφτήκαμε, ήταν ο Fred. Άλλα σχήματα, όταν αλλάζουν μέλη, κάνουν audi­tions, καλούν μουσικούς, τους ακούν κτλ. Στην περίπτωσή μας, ήθελα τον Fred, ήξερα ότι ήθελε να κάνει το επόμενο βήμα, να πειραματιστεί με άλλους ήχους και ήταν έτοιμος να μπει στους KREATOR. Μ’ ένα τηλέφωνο, απλά μπήκε στο συγκρότημα.

1

Πολύς κόσμος σε ρωτάει, προφανώς, για το “Mid­night sun”. Εγώ θα πρωτοτυπήσω και θα μιλήσω για το “Become immor­tal” (γέλια), που είναι η πιο NWOBHM στιγμή σας.
Ακριβώς αυτό! Χαχαχαχα!

Ξεκινά με τους στίχους “1984, I hate the sun” και μου έρχεται στο μυαλό, ότι το 1984, είχες δημιουργήσει τους TORMENTOR και συνεχίζει το τραγούδι: “1985 I hear the call, tox­ic clouds cov­er the sun in the shad­ow of the Berlin Wall”. Μήπως το τραγούδι αυτό είναι αυτοβιογραφικό; Και το χορωδιακό σημείο στη μέση που είναι «καρφί» το “Mor­dor” των RUNNING WILD, το κάνατε επίτηδες;
Οι KREATOR δεν γράφουν εύκολα και τακτικά, αυτοβιογραφικά τραγούδια. Δεν γράφουμε προσωπικά τραγούδια και δεν είμαι νοσταλγικός άνθρωπος. Μου αρέσει να κοιτάζω πίσω, αλλά όχι να μένω πολλή ώρα εκεί και να σκέφτομαι ότι τα πράγματα ήταν καλύτερα ή διαφορετικά. Το 1984 και το 1985 ήταν δύο πολύ σημαντικές χρονιές, ήθελα να κοιτάξω λίγο προς τα πίσω, να κάνω μία δήλωση, χωρίς όμως να γίνω cheesy. Όταν έπαιξα το riff αυτό που θα το έλεγες NWOBHM ή κλασικό met­al, τέλος πάντων, σκέφτηκα ότι οι στίχοι θα έπρεπε να είναι έξω από το ρεπερτόριο του κόσμου των KREATOR. Μία γερμανική μπάντα, έβγαλε έναν αυτοβιογραφικό δίσκο και μου άρεσε ο τρόπος που το προσέγγισαν, μιλώντας για το που ήταν, που είναι και από πού προέρχονται, που δεν γινόταν σε καμία περίπτωση cheesy. Αυτό μου έδωσε την έμπνευση να γράψω το τραγούδι.

Και αυτό το σημείο με τη χορωδία, που θυμίζει το “Mor­dor” των RUNNING WILD;
Αλήθεια; Θυμίζει το “Mor­dor”; Το σημείο με την παιδική ορχήστρα;

Ναι. Το “Mor­dor” σε συνδυασμό με ACCEPT.
Το παίρνω ως κομπλιμέντο, αφού μου αρέσουν πολύ και οι RUNNING WILD και οι ACCEPT. Δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου, αλλά προέκυψε έτσι. Είχα την κιθαριστική μελωδία πρώτα και σκέφτηκα να βάλουμε αντρική χορωδία. Για άλλα συγκροτήματα, αυτό μπορεί να είναι η νόρμα, για τους KREATOR όμως, είναι κάτι που δεν είχαμε ξανακάνει.

Επιλέξατε να έχετε τίτλο στη γερμανική γλώσσα, κάτι που είναι λίγο ασυνήθιστο. Σκεφτήκατε ποτέ, ότι οι DEAD KENNEDYS έχουν το “Cal­i­for­nia uber alles”, οπότε, τι διάολο, ας κάνουμε κι εμείς στα 20s το “Hate uber alles”;
Σίγουρα. Το “Cal­i­for­nia uber alles”, πάντα μου μιλούσε στην ψυχή. Ανακάλυψα το τραγούδι όταν ήμουν πάρα πολύ νέος και αναρωτιόμουν, για ποιον λόγο ένα αμερικάνικο συγκρότημα τραγουδά στα γερμανικά. Αυτό, ξέρεις, είναι από το “Deutsch­land uber alles”, ίσως την χειρότερη έκφραση στα γερμανικά, που την χρησιμοποιούσαν οι Ναζί στην προπαγάνδα τους. Είχα πάρα πολλές σκέψεις σχετικά με το αν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω αυτόν τον τίτλο, επειδή αντιπροσώπευε 100% αυτά που ένιωθα για την εποχή μας και για το πώς οι άνθρωποι επικοινωνούν ο ένας με τον άλλον. Σκεφτόμουν από την άλλη, όχι ότι ο τίτλος ήταν αμφιλεγόμενος, αλλά ίσως ακραίος ή τολμηρός. Ρώτησα τα υπόλοιπα παιδιά στο συγκρότημα τι πίστευαν για το “Hate uber alles” και όλοι θεωρούσαν ότι ήταν πολύ δυνατός τίτλος και ότι θα μείνει στο κόσμο. Πάντα ήταν στην παράδοση των KREATOR να έχουν δυνατούς τίτλους, όπως “Extreme aggres­sion”, “Gods of vio­lence”, “Ene­my of God”, “Phan­tom Antichrist”.

OK, μπορεί να είναι λίγο τολμηρός ο τίτλος, συγνώμη όμως, δε νομίζω πως έχεις να αποδείξεις σε κανέναν να αντιναζιστικά σου συναισθήματα. 35 χρόνια τώρα εκφράζεις τα αντιρατσιστικά και αντιφασιστικά σου πιστεύω με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, δεν πρόκειται κανείς να αμφιβάλλει γι’ αυτό.
Φαντάζεσαι να έρχονταν και να έλεγαν «μήπως οι KREATOR έγιναν Ναζιστές τώρα»; Χαχαχαχαχαχα!

1

Ναι, και τα καπάκια να σε δουν να τρως μπριζόλες (σ.σ. ο Mille είναι πάρα πολλά χρόνια veg­an). Πάμε τώρα και στο “Mid­night sun”, το πρώτο τραγούδι στην ιστορία των KREATOR με γυναικεία φωνητικά από τη Sofia Por­tanet. Να σου πω την αλήθεια, δεν ξαφνιάστηκα. Έχετε βγάλει ένα “Renew­al” κι ένα “Endo­ra­ma”, οπότε περιμένω τα πάντα από εσάς. Ποιο είναι το πιο αναπάντεχο πράγμα που έχετε κάνει ή που μένει να κάνετε ως συγκρότημα;
Σάκη, ακολουθείς το συγκρότημα σχεδόν από την πρώτη μέρα της ύπαρξής του. Το είπα και σε μία άλλη συνέντευξη σήμερα. Υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι υπάρχουν κανόνες στο thrash met­al, τους οποίους πρέπει να ακολουθούμε. Έλα όμως που ποτέ δεν κάνουμε κάτι τέτοιο. Εμείς γράφουμε τραγούδια που πιστεύουμε ότι είναι δυνατά και σχετικά με τα χρόνια που ζούμε. Υπό αυτό το πρίσμα, μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Δεν θα ταίριαζε στο συγκρότημα να παίζαμε jazz, έτσι ξαφνικά, διότι δεν αισθανόμαστε μέσα μας έτσι. Όταν γράψαμε το “Mid­night sun”, είχα στο μυαλό μου μία ταινία όπου πρωταγωνιστούσε μία πολύ δυναμική κοπέλα. Μου άρεσε πάντα η φωνή της Sofia, ήθελα πολύ καιρό να δουλέψουμε μαζί και νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα. Δε νομίζω, λοιπόν, ότι υπάρχουν κανόνες στο thrash met­al. Για να επιστρέψω στην ερώτησή σου όμως, το πιο αναπάντεχο πράγμα, θα είναι να παίξουμε jazz. Δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ!

Είσαι αρκετά ενεργός στα social media και –όπως πάντα- δεν φοβάσαι να πεις τη γνώμη σου. Πιστεύεις ότι γράφοντας τη γνώμη σου σε τέτοιες μεγάλες πλατφόρμες, μπορεί μερικές φορές να δημιουργήσει προβλήματα; Είναι ο κόσμος αρκετά ώριμος ώστε να «ανεχθεί» να διαβάσει μία άποψη που είναι διαφορετική από εκείνη που πιστεύει;
Για να σου είμαι ειλικρινής, αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Όταν έρχεσαι στη σελίδα μου στα social media, μπαίνεις στον κόσμο μου και πρέπει να είσαι έτοιμος να διαβάσεις πράγματα που αρέσουν σε μένα. Δεν πρόκειται να γίνω μία αντανάκλαση αυτού που θέλουν οι άλλοι να είμαι. Δεν θα συμβεί. Έχουν εμφανιστεί πάρα πολλοί άνθρωποι που εκφράζουν με ανάρμοστο τρόπο τις σκέψεις τους στις σελίδες μου. Ένας, για παράδειγμα, μου είχε γράψει, ότι επειδή εμβολιάστηκα, θα κάψει όλη τη δισκογραφία των KREATOR. Στην αρχή με πείραζε αυτό, αλλά στη συνέχεια σκεφτόμουν ότι αυτοί οι άνθρωποι που εκφράζονται έτσι, έχουν προβλήματα, είναι πολύ ανώριμοι και σίγουρα καθόλου χαρούμενοι. Εγώ, αντιθέτως, είμαι πολύ χαρούμενος άνθρωπος. Δεν μπορώ να αφήσω αυτούς τους ανθρώπους να με κάνουν να αισθάνομαι κάτι που δεν είμαι, λέγοντάς μου πως είμαι λάθος. Όταν μπαίνεις στη σελίδα μου, μπαίνεις στο σπίτι μου και στο σπίτι μου έχω τους δικούς μου κανόνες. Θα διαβάσεις για τον veg­an τρόπο ζωής, κάποιες πολιτικές απόψεις, ακόμα και για yoga. Αν δεν σου αρέσουν αυτά, μπορείς να σταματήσεις να ακολουθείς τη σελίδα μου. Είμαι απολύτως ΟΚ με αυτό.

Παρακολουθείς καθόλου στις stream­ing πλατφόρμες; Είστε μία παλιά μπάντα, που έχει πολλούς νεαρούς οπαδούς, κάτι μέχρι πρότινος αδιανόητο. Κοιτάζοντας όμως το Spo­ti­fy, για παράδειγμα, το “Satan is real”, έχει πάνω από 15 εκατομμύρια streams και είναι μακράν του δεύτερου, το πιο streamαρισμένο σας τραγούδι!!! Το πιστεύεις αυτό;
Δεν είναι στο Spo­ti­fy, αποφάσισα να πάω σε άλλη πλατφόρμα, της Apple, όπου μπορείς να αγοράσεις το δίσκο. Όταν ακούω κάτι και μου αρέσει, θέλω να το αγοράσω για να υποστηρίξω τον καλλιτέχνη. Γι’ αυτόν το λόγο δεν είμαι στο Spo­ti­fy, επειδή με αυτόν τον τρόπο δεν θα είχα αγοράσει αυτούς τους δίσκους που έχω τώρα! Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, με κολακεύει αυτό το γεγονός, μου αρέσει πάρα πολύ. Είχα αυτή τη συζήτηση με αρκετούς ανθρώπους αυτές τις μέρες, επειδή βγάλαμε καινούργιο δίσκο και τα streams είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Εγώ δεν γνώριζα πολλά πράγματα, επειδή κάποιες φορές αργώ να πάω στα par­ty (γέλια). Αυτό όμως θα συμβεί στο μέλλον και όλοι μας θα πρέπει να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα. Θα υπάρχουν ολοένα και περισσότερο τα streams και ολοένα και λιγότερο φυσικό προϊόν. Λατρεύω το φυσικό προϊόν, μου αρέσει πάρα πολύ να ασχολούμαι με διάφορες εκδόσεις, με το εξώφυλλο και όλα αυτά, θα πρέπει να αποδεχτώ όμως και το γεγονός, ότι πολλοί από τους οπαδούς μας, δεν έχουν αγοράσει ποτέ τους, ούτε ένα βινύλιο. Ιδιαίτερα οι νεότεροι.

1

Το καταλαβαίνω αυτό, εμένα όμως εξακολουθεί να με ξαφνιάζει η απόλυτη κυριαρχία του “Satan is real”. Όπου και να πάω, στο YouTube, στο Spo­ti­fy, είναι μακράν το πιο δημοφιλές τραγούδι σας, τη στιγμή που έχετε βγάλει πάρα πολλά hits, κάτι που είναι αφάνταστα δύσκολο για ένα thrash met­al συγκρότημα.
Χαχαχαχα! Μου αρέσει πολύ! Χαχαχαχα!

Έχω τόσα μα τόσα πολλά να σε ρωτήσω, αλλά ο χρόνος μας φτάνει στο τέλος του… Θα ήθελα λοιπόν, να μου πεις για τις guest συμμετοχές σου όλα αυτά τα χρόνια, που είναι πραγματικά λίγες και σε γκρουπ διαφορετικά από τους KREATOR. Δηλαδή έχεις τραγουδήσει σε δίσκους των CALIBAN, των LACRIMOSA, των VOLBEAT και δύο φορές με τον Tobias Sam­met, με τους EDGUY και τους AVANTASIA. Ποιος θα ήθελες να σε πάρει τηλέφωνο και να σου πει ότι θέλει να τραγουδήσεις στο δίσκο του;
Χμμμ… Καλή ερώτηση!!!

1

Τότε φρόντισε να πεις κάποιον που πιθανώς να δει αυτή τη συνέντευξη και να σε πάρει όντως τηλέφωνο.
Χαχαχαχαχαχα! (τρελά γέλια και από τους δύο) Να σου πω την αλήθεια, είμαι ικανοποιημένος με αυτές τις guest εμφανίσεις που έχω κάνει. Για να είμαι ειλικρινής, μου ζητούν τακτικά να συμμετάσχω σε δίσκους ως guest. Είμαι αναγκασμένος να λέω όμως σχεδόν πάντα «όχι». Αν νιώθω ότι μπορεί να προσθέσει κάτι στη μουσική και αυτό γίνεται για τον σωστό λόγο, όπως έγινε στο “Mid­night sun”, για παράδειγμα, είμαι μέσα. Αν είναι όμως μόνο για να χρησιμοποιηθεί το όνομά μου, δεν θέλω να συμμετάσχω. Καταλαβαίνεις πως το λέω; Θα ήθελα να συνεργαστώ με κάποιον που πιθανώς να μην ανήκει στον χώρο του heavy met­al, ίσως, αν γίνεται για τον σωστό λόγο. Θα μπορούσε να είναι και από το χώρο του heavy met­al, εξαρτάται από τη διάθεσή μου. Για παράδειγμα, σε λίγο ξεκινάμε την περιοδεία με τους LAMB OF GOD και ηχογραφήσαμε ένα τραγούδι μαζί και τα δύο συγκροτήματα, που είναι πολύ cool. Είναι δύο διαφορετικές σχολές, η ευρωπαϊκή και η αμερικάνικη και είχε πάρα πολύ ενδιαφέρον. Θα βγει τον Οκτώβριο, πριν ξεκινήσουμε περιοδεία και θα λέγεται “State of unrest”. Είναι ένα τραγούδι που γράψαμε για το ξεκίνημα της περιοδείας.

“State of unrest”… Όπως λέμε “Depres­sion unrest”…
(γέλια) Αυτό είναι το όνομα της περιοδείας. Έχει πλάκα, δεν το θυμούνται πολλοί αυτό το τραγούδι, επειδή δεν είναι στα πιο δημοφιλή άλμπουμ μας!!! Χαχαχαχα! Θα είναι πολύ cool το τραγούδι και περάσαμε πολύ ωραία κάνοντάς το. Αν με ρωτάς για μία συνεργασία που να ονειρεύομαι, θα έλεγα κάτι μη ρεαλιστικό, οπότε καλύτερα να μην το πω. Χαχαχαχα.

Μιας και είπες για περιοδεία, υπάρχουν πλάνα για μία χώρα στη νότια Ευρώπη; Για την ακρίβεια, νοτιοανατολική Ευρώπη;
Μιλάς για την Ελλάδα, έτσι; Υπολογίζουμε να γίνει ένα δεύτερο μέρος της ευρωπαϊκής περιοδείας, που να καλύψει και την Ελλάδα, ίσως γύρω στον Ιανουάριο.

Σάκης Φράγκος
Pho­tos: Christoph Voy

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending

Copyright © 2022 Rock Hard Greece.

  • https://noc.ezhellas.com:44450/live
  • Rock Hard Radio
  • rock hard greece